2014. április 18., péntek

~második évad harmadik fejezet

Sziasztok!
Köszönöm a kommenteket és a türelmeteket :) ♥



Louis szemszöge: 

Harry teljesen tönkre tette magát, nem tudom, mi segíthetne. Már akkor is kihúzta a gyufát, mikor elkezdett találkozgatni Taylorral, de ez, hogy Tom irodájában csinálták… ez több a soknál, ráadásul összefekszik minden lánnyal és minden nap hulla részegre issza magát. Nemsokára kezdődik a turné, mi lesz így? Eleanorra pillantottam, látszott rajta, hogy teljesen megbánta, amit mondott, odamentem és megöleltem.
-          Nem akartam felhozni. – mondta szomorúan.
-          Tudom, beszélek vele – pusziltam meg feje búbját majd kimentem Harry után. Ott volt ahol sejtettem, a stúdió hátsó kijáratánál ült az egyik konténer tetején és egy karkötőt szorongatott. Melléültem és csöndben a falat néztük együtt.
-          Utálom, hogy még most is ugyanúgy szeretem – mondta és megszorította a karkötőt. Tudtam, hogy meg fog törni a jég.
-          Tudom, milyen érzés- néztem rá, ez a 2 hónap számára maga volt a pokol.
-          Mostantól minden más lesz – emelte fel fejét, szemeiből az elhatározottság tükröződött, leugrott a konténerről és elindult.
-          Most hová mész? – néztem utána kérdőn.
-          Haza... rám fér  már egy kis pihenés – intett egyet és már ment is az autójához.

Daisy szemszöge:
Már a repülőn ültem London felé, a múlt éjjel semmit sem aludtam, ugyanis a gyomrom egész éjszaka görcsben állt. Félek, mi lesz, ha újra találkozunk? De lehet, hogy csak túlreagálom és egyáltalán össze sem fogunk futni. Nem tudom. Senki nem tudja, hogy jövök, még Ashley sem. Felvesszük a dalt Conorral és már vissza is jövök. A dalt Conor megírta és ez is egy duett lesz, a szállásom egy hotelben lesz, amit Ben új segédje, Allison intézett el. Remélem kedves lány és nem egy kis Ben. Az ablakon bámultam kifelé, mikor Jake mellém ült. A hangulat még mindig menthetetlen volt közöttünk.
-          Amíg a stúdióban leszel el szeretnék menni elintézni egy két dolgot – vágott a dolog közepébe.
-          Rendben – bólintottam, rám nézett, mintha még mondani akart volna valamit, de aztán felállt. Hirtelen a keze után kaptam mire kérdőn nézett rám.
-          Sajnálom – bukott ki belőlem.  – Tudom, hogy egy szemét alaknak tartasz, azért amit csináltam, de kérlek, ne legyél ilyen velem. Elrontottam és egyedül maradtam- szemeimből hullani kezdtek a könnyek. Sóhajtott egyet és magához húzott. Ez az ölelés borzalmasan hiányzott.
-          Jaj kicsi lány, itt vagyok – puszilta meg a fejemet. – Én nem hagylak el – az út hátralevő részében végig velem maradt. 
Mikor leszálltunk egy szőke hajú lány várt a gép aljánál, mivel ez egy magángép volt, Ben gondoskodott róla, hogy titokban érkezzek újságíróktól és fotósoktól mentesen.  A lány idegesen nézegette az óráját, mintha elkéstünk volna. Mikor észrevett minket mosolyogva köszöntött.
-          Sziasztok! Allison Hale vagyok, örülök, hogy megismerhetlek - nyújtotta kezét.
-          Szia! Daisy Crawford, én is örülök – fogattam el kéznyújtását mosolyogva.  – Ő itt Jake – böktem fejemmel a mögöttem jövő srácnak, aki amint meglátta Allisont már is a sármos mosolyát vette elő.
-          Üdv hölgyem!  Jake vagyok – puszilta meg kézfejét illedelmesen.
-          Szia! Allison – pirult el a szőkeség. Elég tapasztalatlannak nézett ki, nem akarom megbántani, de nagyon szimpatikus, teljes ellentéte Bennek, és ez tetszett.
-          Megmutatom a szállodát és utána már mennünk is kell – nézett az órájára.
-          De úgy tudtam, hogy csak este találkozunk Conorral nem? – néztem rá kérdőn. Ben szerint legalábbis úgy volt.
-          Igen? Nos elképzelhető… Tudjátok új vagyok még ebben a dologban – vakargatta a tarkóját zavartan. Felhívom Bent és megkérdezem, egy perc és visszajövök - hagyott ott minket a reptéren.
-          Egy kicsit ügyelten, de nagyon csinos – nézett utána Jake. – Viszont jobb, ha eltűnünk egy autóban – bökött fejével egy mögötte álló kis csapatra, akik minket néztek, elképzelhető, hogy felismertek.
-          Jobb ha megyünk – húztam fel a kapucnit és már mentünk is Allison után.
Feltűnésmentesen megérkeztünk a szállodába és be is jelentkeztünk. Fáradtan dobtam le magam a kanapéra, ami most 2 napig az enyém lesz. Mint kiderült tényleg este találkozunk Conorral a stúdióban, ahol megbeszéljük a részleteket.
-          Van egy kis gond – jött be Jake a telefonjával a kezében.
-          Mi az már megint? – ültem fel ásítás közben.
-          Nem tudom, hogy lehet, de még kócosan és ásítva is gyönyörű vagy - ült le mellém.
-          Nagyon vicces- vágtam egy grimaszt és elvettem a telefonját. Egy kiírás szerint itt vagyok Londonban, de kép nem készült rólam így egy kicsit megnyugodtam.  – Amíg nincs, kép nem kell aggódni – adtam vissza telefonját a kezébe.  De azért egy kicsit megijedtem nem tagadom.
-          Annyira sajnálom Daisy! – jött be Allison. – Az egész az én hibám, rendelnem kellett volna egy autót, amikor jöttetek. Ben ki fog nyírni – temette tenyerébe arcát.
-          Nyugi – mosolyogtam. – Míg kép nincs, nem kell aggódni, Bent meg majd én elintézem – kacsintottam rá. – Most pedig gyere, igyunk egy teát és mesélj magadról! – mentünk a konyhába és elkészítettem a teát.  Nem volt nagyon bőbeszédű, ezért leginkább én kérdezgettem, ő pedig válaszolt. Megtudtam, hogy most Cambridge egyetem hallgatója és , hogy nekem segít az csak egy másodállás. Elbeszélgettük az időt és már az esti találkozóra készülődtem. Allison is velünk tart, aminek ahogy láttam Jake nagyon örült. Megérkeztünk a stúdióhoz, szerencsére a szállodától csak 10 percre van, így nem is kell korán kelnem és aggódnom sem kell.  Az épület teljesen ugyanúgy nézett ki, mint az amerikai stúdió ahol a zenéimet szoktunk felvenni.  Vajon az összes stúdió ugyanolyan? Merengésemből az ismerős Vegas Girl című dal énekese zökkentett ki.
-          Sziasztok! – köszönt kisfiús mosollyal, aha, azt hiszem, ezzel nyeri meg a lányok szívét.
-          Szia – köszönt kedvesen. – Daisy Crawford vagyok – mutatkoztam be illedelmesen.
-          Örülök, hogy megismerhetlek, sokat hallottam rólad a One Direction-ös fiúktól – nevetett. Ahogy kiejtette a banda nevét elkomorultam. El is felejtettem, hogy ő Niall nagyon jó barátja.  – Jaj, ne haragudj nem akartam felhozni – kért elnézést.
-          Semmi baj – mosolyogtam szomorkásan.  – Egyébként ők itt Allison és Jake – mutattam a mögöttem álló párosra, akik utánam illedelmesen bemutatkoztak.
-          Nos Daisy, itt a szöveg, holnapra nézd át és reggel 6-kor kezdünk. – nyújtotta felém a lapot. Reggel 6? Az időeltolódást mindig is utáltam… ilyenkor sose tudom kialudni magam.  Jobban szemügyre vettem a papírt a kezemben a dal címe I Still Love You… nem tudtam, hogy ez egy ennyire romantikus dal lesz.
-          Igen találó cím – állt mellém Jake és a lapot nézte.
-          Marha vicces- vágtam egy grimaszt.
-          Azért írtam romantikus dalt, mert a hangod teljesen erre a műfajra van ráhangolódva – mosolygott Conor. – Viszont ha most megbocsájtotok mennem kell, mert Niall-lel találkozom. – Ahogy kiejtette ezt a nevet a száján, a szívem összeszorult.  – Sziasztok! – köszönt el és sietősen távozott.  Vajon titokban marad, hogy itt vagyok?

Allison:
 

10 megjegyzés:

  1. jó rész lett :) örülök hogy Jake egy kicsit megtört. remélem most már gyorsabban tudod hozni a részeket,mint eddig :)

    VálaszTörlés
  2. ááá nagyon örülök hogy hoztál részt :D jóó volt tutii kifogderülini ugye ?? h itt van ??

    VálaszTörlés
  3. már nagyon türelmetlen vagyok . bocsásd meg ezt nekem :D de alig várom hogy találkozzon Harryvel . nagyon jó rész lett .véleményem szerint Conor fogja elárulni Niall-nek hogy itt van Daisy . xdd vagyis ez az én agyszüleményem xddd

    VálaszTörlés
  4. Szia jó rész volt csak igy tovább

    VálaszTörlés
  5. Imadom !nagyon jol irsz :) kóvit!!

    VálaszTörlés
  6. Hallod!! Írnod kéne a folytatást mert nagyon tehetséges vagy! Ajánlom hogy folytasd ;). Ja és hamar hozd az új részt ;). Bármi is lesz ez egy szupi blog lesz ;)

    VálaszTörlés
  7. Szia. Én nem régen kezdtem el olvasni, de nagyon tetszik. :-) Remélem lesz következő rész :-)

    VálaszTörlés
  8. Lesz még új rész ??? Remélem, hogy lesz ,mert nagyon tetszik mind a történet mind az ahogy írod ;) :D
    -Virág

    VálaszTörlés