2013. január 1., kedd

~Meglepetés

Sziasztok! Tudom megint késtem, így ezt a meglepetést Új év alkalmából hoztam, de a történetben még karácsonyt írtam, mert így hangulatos. Erről még annyit, hogy ez a kis különálló rész a történetben van, csak majd ha odaérek nem részletezem, mert arra itt van ez a meglepetés. A következő fejezet még karácsony előtti lesz, és onnan átugrom majd az egész karácsonyt újévig. Remélem érthető,de úgyis odaírom majd, hogy minden tiszta legyen:). És természetesen köszönöm, hogy 2012-ben rátaláltatok a blogra és még mindig követitek. BOLDOG ÚJ ÉVET NEKTEK♥♥

December 24-e. Most végeztem épp egy megbeszélésen, ahol Conor Maynard is jelen volt. Januárba  stúdióba vonulunk és megírjuk a közös dalt, ami az ő albumán foglal majd helyet. Nagyon kedves srác, még azt is megkérdezte tőlem, hogy vannak a fiúk. A fiúk. Mindenki a családjával tölti a karácsonyt, én és Harry megbeszéltük, hogy Holmes Chapel-ben leszünk. Barátom ahhoz is ragaszkodott, hogy az én szüleim is jöjjenek velünk. Még nem történt meg a nagy bemutatás, de ez pont egy jó lehetőség lenne, hogy a családjaink összeismerkedjenek. 
Anne persze örömmel fogadta a hírt, azt mondta alig várja, hogy megismerje a családomat. Anyáék is belementek a dologba, így legalább ők is kikapcsolódhatnak egy kicsit, és nem csak a munkán fog járni az agyuk, hanem izgulhatnak, hogy milyen benyomást fognak kelteni. Dean is velünk tart, sajnos a barátnőjével együtt. Érzem, hogy izgalmas karácsonyunk lesz.
Beszálltam Harry kocsijába, ő mondta, hogy jöjjek ezzel, mert az enyém épp New York-ban van a hotel előtt. Eléggé meglepődtem, mikor csakúgy felajánlotta reggel, hogy hozzam el, és a kezembe nyomta a kocsi kulcsokat. Bár lehet azért ment bele ilyen könnyen, mert még félálomba volt, mikor szóltam neki, hogy el kell mennem. Délután indulunk és estére már ott is leszünk. Pont időben a vacsorához. Épp megálltam a piros lámpánál, mikor telefonom csörögni kezdett. A kijelzőn anya nevét pillantottam meg.
- Szia, anya! – emeltem a készüléket a fülemhez.
- Kislányom! Mikorra is kell odaérnünk Harry szüleihez? – hallottam meg a hangját. 
- 6-kor lesz a vacsora. Értetek menjünk vagy jöttök külön? – kérdeztem, de közben rátapostam a gázra, mert a lámpa zöldre váltott.
- Dean és Alena értünk jönnek, szóval mi majd csak ott találkozunk kicsim.
- Remek- morogtam. Anya tudja, hogy ki nem állhatom Alena-t, de ő nem érti mi az oka ennek. Szerinte Alena egy tündér, és nagyon szereti Dean-t. Hát, ha tudná, hogy mi történt azon a bizonyos bulin, nem ezt mondaná.
- Ne legyél gonosz Daisy! – oktatott ki.
- Jó tudom, de most mennem kell, este találkozunk, puszi – nyomtam ki a telefont.
                                                             ***
Már a Holmes Chapel felé vezető úton haladtunk, mikor a hó elkezdett esni. Gyönyörű látvány, mikor az egész tájat hó borítja. Egyszerűen varázslatos.
- Remek- morogta Harry, mikor kinéztem az ablakon rájöttem miért is morgott. Ugyanis előttünk rengeteg autó megállt, belecsöppentünk egy nagy forgalmi dugóba. – Ilyenkor utálom a havat- hajtotta le fejét a kormányra.
- Te jobban izgulsz, mint én – kuncogtam. 
- Csodálkozol? Most találkozok a szüleiddel először, erre késni fogunk, mert forgalmi dugó van – mutatott az útra.
- Ne aggódj már – simítottam meg arcát, amitől megremegett – A szüleim imádnak már most, és ha megmutatod azt a cuki pofidat, akkor örökre a szívükbe loptad magad. 
- Mint neked? – kérdezte mosolyogva, kezét a combomra helyezte és szép lassan csúsztatta fel a ruhám alját. Érintésétől, hirtelen azt se tudtam, hol vagyok.
- Igen – suttogtam, már szinte ajkaira, mikor dudaszó zavart meg minket.
- A legjobbkor – morgott barátom. Mondjuk most ez pont jókor jött, mert már majdnem elvesztettem a fejem, és ő is. Még fél órát szenvedtünk az autópályán, mikor végre kiértünk a dugóból, már az okát is tudtuk. Annyira csúszós volt az út, hogy egy autó belement egy kamionba, mindenhol rendőrök és tűzoltók voltak. Nem a legjobb dolog így karácsonyeste, remélem nem történt komoly baj. Szerencsére időben megérkeztünk és megpillantottam apa kocsiját is a felhajtón. 
- Tudtam, hogy elkéstünk – mondta Harry, miközben leparkolt.
- Nyugi már – próbáltam megnyugtatni, de hiába. Szélsebesen kiszállt és a csomagtartóhoz vette az irányt. Én is kimásztam és megmozgattam elgémberedett végtagjaimat, utána pedig kipakoltuk az ajándékokat.
- Ne izgulj! – súgtam fülébe majd adtam egy utolsó csókot neki és bementünk
- Megjöttünk! – kiabált be Harry miközben lerakta a csomagokat. Levettük a kabátot és sapkát aztán szembenéztünk a lehetetlennel. A nappaliban megpillantottam őket. Épp egy csésze teát kortyolgattak és Anne-ékkel beszélgettek. 
- Végre- állt fel Anne vidáman és egy öleléssel köszöntött bennünket. – Daisy a szüleid kész tünemények és a bátyád igazán jóképű. 
- Köszönöm. – kézen fogtam Harryt és anyáék elé vezettem. – Anya, apa ő itt Harry a barátom – mutattam be. 
- Nagyon örülök a nevem Harry Styles – rázott kezet apával. Anyának meg már olyan szimpatikus volt, hogy megölelte. Helyet foglaltunk a kanapén és elkezdődött a családi beszélgetés. Nagyon örülök, hogy Harry így kijön a családommal. Míg ők a sportról kezdtek beszélgetni, addig Anne megkért, minket, lányokat, hogy segítsünk neki a konyhában. Meg kell teríteni az ebédlőben és találni sem árt.
Egyedül maradtam a konyhában Alena-val, mert Anne Gemmával megterítették az asztalt.
- Tudom, hogy ez neked piszkos munka, de legalább próbáld meg – mondtam neki, mire a szeme villámokat szórt. – Egyáltalán minek jöttél ide? 
- Jaj Daisy drágám, már én is a családod részese leszek hamarosan, - mondta nyávogó hangon – És szerintem, még legjobb barátnők is lehetünk – jött közelebb hozzám és megsimogatta a fejem, aztán kitipegett a magas sarkújában. 
- Álmodj királylány – mentem ki utána mérgesen az előétellel a kezembe. Letettem a már megterített asztal közepére és leültem a kanapéra. Tekintetem találkozott Harryével, fejemet csak megráztam, hogy ne aggódjon semmi olyan nem történt. Hogy a gondolataim ne Alena körül forogjanak szemügyre vettem a karácsonyfát, ami ott állt az ablaknál. Hatalmas volt és csodásan volt feldíszítve. Ekkor eszembe jutott, mennyire szépek voltak a mi karácsonyaink, mikor még Bella is velünk volt. Hárman díszítettünk és kint a hóesésben szaladgáltunk. Hiányoznak a régi idők is. 7 óra lehetett, mikor végre befejeztünk a tálalást, egy hadsereg számára is elegendő étel volt az asztalon.
- Kóstoljátok meg a bort is, kitűnő nedű – javasolta Robin, miközben beleivott poharában. Nyugodtan, csendben megvacsoráztunk utána pedig a nappaliban folytattuk a beszélgetést.
- Daisy, hagyj, adjam oda most az én ajándékomat, nem bírok várni! – jött oda hozzám Alena. Elém nyújtott egy borítékot! Kinyitottam és egy wellness hétvégére szóló utalványt kaptam. – Hátha rendbe tudnak ott szedni egy kicsit- kötekedett.
- Ó köszönöm szépen - gúnyosan rávigyorogtam és odaadtam én is neki az ajándékomat, amiben egy régi kép volt róla még másodikos korunkban, ahol szemüveget viselt és fogszabályzója volt. Ezt a képet szépen bekereteztettem neki. Látszott rajta, hogy utálja ezt a képet, de visszakapta.
- Igazi sógornők lesztek – ölelt át minket anya. Erre a kijelentésére halál sápadt lettem, remélem nincs igaza. Még sokat beszélgettünk a nappaliban, utána pedig leszedtünk az asztalt, majd a konyhában Gemmával rendezgettünk. 

- Hát nem valami szimpatikus nekem ez az Alena – nyújtotta oda a koszos tányérokat, én pedig elmostam.
- Üdv a klubban. Ha Dean tényleg komolyra tervezi, megölöm magam- támaszkodtam neki a konyhapultnak, mivel befejeztem a mosogatást.
- Azt próbáld meg- csatlakozott hozzánk Harry is.
- Ahogy ott jó pofizik anyáéknak. Fú, megfojtanám – lettem ideges és kezemmel a levegőben eljátszódtam, hogy megfojtom. – Bár ő is ezt tenné velem.
- Karácsony van, ilyenkor szeretni kell mindenkit- jött közelebb Harry és magához húzott. Ahogy beszívtam illatát a kedvem sokkal jobb lett.
- Na, hagylak titeket romantikázni – ment ki Gemma nagy vigyorral az arcán. 
– Kimegyünk sétálni? 
- Menjünk – bólintott, gyorsan magunkra kaptuk a kabátot, sapkát és a sálat aztán kimentünk. Kézen fogva sétáltunk a hóesésben, Holmes Chapel városa gyönyörű, de így hóesésben pedig meseszép. Nem mentünk messzire, csak körbejártuk az utcákat, minden ház fel volt díszítve, a kertekben télapó és a manók figurái is láthatóak voltak. Hirtelen olyan érzés fogott el, mintha az Északi- Sarkon lennénk. Arra lettem figyelmes, hogy Harry megállt, én csak kérdőn ránéztem.
- Csókolj meg! Most- húzott magához közelebb.
- Jó, csak felkészülők – kacérkodtam. – Csukd be a szemed- utasítottam, amit ő vigyorogva meg is tett. Lehajoltam és belemarkoltam a hóba, amit szépen Harry arcába nyomtam.
- Na, várj csak, - mondta vigyorogva, de én már futni kezdtem. Olyan gyorsan szedtem a lábaimat, ahogy csak tudtam, ha utolér nekem végem. Azt hiszem leráztam, gondoltam magamban, hátra néztem, de sehol sem volt. Megálltam egy fánál, hogy pihenjek, de ekkor egy kéz fogott meg a derekamnál fogva és lerántott a hóba.
- Harry Styles! – kiáltottam rá. – Csupa hó lettem – mutattam a ruhámra, a sapkám tetején is hó volt.
- Visszakaptad- nevetett, de ő már felállt. 
- Vicces, vicces – próbáltam felállni, ami elég nehéz volt. Kezét nyújtotta, de mikor sikerült felállnom, megcsúsztam így magammal rántottam őt is, újra bele a hóba.
- Szép volt Crawford- nevetett le rám Harry, mert igen rám esett. 
- Hé, ne hívj így- próbáltam lelökni magamról, de nem olyan könnyű az. 
- Nagyon rossz kislány voltál ma Daisy- jött elő a perverz mosolya – Ezért büntetés jár- alig 2cm-re volt tőlem, szemei csak úgy csillogtak a vágytól.
Az események csak úgy pörögtek, Harry szobája felé tartottunk, de ajkaink egyszer sem váltak el egymástól. Bár amilyen béna vagyok, megbotlottam, de Ő csak belemosolygott a csókunkba és az ölébe kapott.
Lábával halkan betolta magunk mögött az ajtót és óvatosan ledöntött az ágyra. Felém hajolt és megszabadított a kabátomtól, ami még csurom vizes volt a hótól, saját kabátját is lehajította a földre és újra mohón falta ajkaimat. Már csak arra eszméltem fel, hogy mindketten alsóneműben vagyunk.
- Biztos, hogy akarod?- motyogta. Egy kicsit elhúzódott tőlem és az arcomat fürkészte.
- Biztos – válaszoltam, de abban a pillanatban ajkai újra megtalálták az enyémet.  Ezután a felesleges ruhadarabok is lekerültek rólunk, de közben Harry nem tétlenkedett. Apró puszikat hintett az arcomra, nyakamra és mellkasomra. Szeme már sötét volt és vágytól csillogott. Voltam már fiúval Harry előtt is, de ezt az éjszakát biztos, hogy soha sem fogom elfelejteni, mert végre az övé lettem, azé a fiúé, akit a világon a legjobban szeretek, és ő is ugyanígy szeret.
                                                                      **
Reggel arra ébredtem, hogy Harry az arcomat simogatja.
-Jó reggelt- köszöntem neki álmosan.
-A tegnap este volt életem legszebb éjszakája- suttogta fülembe, majd ujjai derekamra tévedtek és magához húzott. Mellkasunk összeért, szívem őrült tempóban kalapálni kezdett, de így azt is meghallottam, hogy én mit váltok ki belőle a közelségemmel. A válasz megmosolyogtatott, ő is ugyanúgy érez, ha csak hozzáérek. Ujjaival hajamat kisimította az arcomból és édesen mosolygott.
-Nekem is – csókoltam meg. 

Néhány cikk, hogy a One Direction hogyan ünnepelte a karácsonyt:

"Forrásaink  szerint Daisy Crawford amerikai énekesnő a karácsonyt barátjánál Harry Styles-nál töltötte. A párt lencsevégre kapták, mikor December 25-én épp Holmes Chapel utcáit rótták. Forrásunk azt is elmondta, hogy Harry családja egyszerűen imádja a lányt. Úgy tűnik Mr. Styles végre megtalálta az igazit? Vagy ez is csak egy futó kaland lesz? Majd meglátjuk."










"Niall Horan és barátnője Ashley Coleman is együtt töltötték a karácsonyt. A fiú most mutatta be a szüleinek választottját. Forrásunk azt is elmondta, hogy Niall édesanyja, Maura odáig van a lányért.Reméli, hogy fia ezt a lányt fogja választani élete párjául is. Egyébként a lány nagy barátnője Daisy Crawfordnak, aki, mint tudniillik Harry Styles barátnője. "











"Zayn Malik és Perrie Edwards Londonban töltötték a karácsonyt, ahol Zayn és Perrie családja is ott volt. Igazi családi összejövetel nem igaz? "















"Liam Payne és táncosbarátnője Danielle Peazer a nagy békülés után a karácsonyt Liam szüleinél töltötték. A lányt rengeteg támadás éri a mai napig, de az ő szerelmük úgy tűnik mindent kibír."












"Louis Tomlinson és Eleanor Calder is együtt karácsonyozott. 24-én a pár egy partyn jelent meg majd karácsony két napját pedig a családdal töltötték"

5 megjegyzés:

  1. íííííííííííííííí *-* Nagyon jó lett ^^ Mikorra várható egy "rendes" rész? Mármint a következő :$$ xx

    VálaszTörlés
  2. nagyon jóó lett*-*
    imádom*-*<3
    siess xx :)

    VálaszTörlés
  3. I-i-i-imááádoooom *-* Várom a következő részt nagyoooon. :) xx

    VálaszTörlés
  4. Hello ! Imádom a blogod ! :) Találsz egy kis meglepetést, az utolsó bejegyzésemben. ;)

    VálaszTörlés
  5. Szió!
    Köszönjük szépen ezt a kis meglepit. Nagyon aranyos dolog volt. :3
    Mondjuk én azt hittem, hogy majd leírod egy picit részletesebben a perverz jelenet.xD
    Mindegy.
    Várom újra az original sztorit.:)x
    Dal.xx

    VálaszTörlés