2012. augusztus 14., kedd

~Díjak

Sziasztok! El sem hiszem, hogy megint kaptam díjat ráadásul hármat. Annyira örülök neki:)

A harmadik díjamat köszönöm MinnieMouse -nak :) xx
 
1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek! 
4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

1.  Mindig sokat gondolkodok azon, hogy mit mondjak magamról, mint például most is.
2. Imádom a Pretty Little Liars-t.
3. Mielőtt felrakom az új részt a blogomba a barátnőim elolvassák, hogy jó lett-e.
4. Nem vagyok egy nagy The Wanted rajongó de van pár jó számuk.
5. Most fogok szalagavatózni és kicsit izgulok.
6. Olly Murs rajongó vagyok.
7.  Sötét barna hajam van.
8. Imádom a kommenteket olvasni, amik a blogomra jönnek.
9. Szerkesztek egy G-portálos oldalt is.
10. Barna szemem van.
11. Los Angeles a második kedvenc városom.

2.
  1. Mi fog meg először egy könyvben ? Hát ha a borítója tetszik akkor már a beszerzési listámra kerül persze csak miután elolvastam a tartalmát.
  2. Szerinted mi jobb ? a.) filmesített változat. b.) könyv  A könyv mindig jobb szokott lenni, mint a film szóval könyv, de a filmesített változatot és meg szoktam nézni. :)
  3. Ki a kedvenc íród/írónőd ?Suzanne Collins       
  4. Kedvenc könyved tőle ? The Hunger Games
  5. Van valami rendhagyó dolog, amit írás közben végzel ? (gondolok itt zene hallgatás, tv, stb..) Amikor nincs ihletem akkor berakom a One Direction Up All Night CD-t és egyből megjön :D
  6. Hány blogot olvasol jelenleg ?  húú nagyon sokat :D
  7. Rendszeresen hozzászólsz a blogokhoz, amiket olvasol ? Csak akkor szoktam, ha mondjuk a blog írója feltesz egy kérdést az olvasóinak. De ilyen kommenteket is szoktam írni, hogy " Folytasd mert egyszerűen imádom!.." stb :D
  8. Ha nem, akkor mi szerint döntöd ezt el ? Amikor telefonról olvasok akkor nem tudok kommentet írni, szóval nem én döntöm el:D
  9. Amikor amatőr történeteket olvasol, mi az első ami megfog bennük ? Először a design-t nézem meg majd a szereplőket és rögtön belekezdek :D
  10. Mióta írsz intenzíven ? (blogot, füzetbe...) kb. május óta :)
  11. Tervezel könyvet kiadni, szeretnél vagy egyszerűen csak hobbiból írsz ? Csak hobbinak indult de pozitív visszajelzéseket kaptam, szóval bármi megtörténhet :D
3.  1.Hanyadikos vagy?
     2. Van beceneved? :)
     3. Kedvenc énekes/ énekesnő?
     4. Mióta írsz?
     5. Nyár vagy Tél ?
     6. Kedvenc állatod ?
     7. Ha egy napra egy híres ember bőrébe bújhatnál ki lenne az?
     8.Mióta vagy Directioner?
     9. Kedvenc iród?
     10. Más blogokat is olvasol?
     11. Kedvenc 1D tag ?:)



A negyedik díjamat köszönöm Angi- nak :) xx





 
1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek! 
4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés) 

1. A tesómmal mindig veszekszek, de milyen testvérek lennék ha nem veszekednénk?:D
2. Utálok takarítani.
3. Nem várom a sulit.
4. Sok háziállatom van. 
5. Szeretem a Little Mix-et kedvenceim Jade és Jessy:)
6.Odaát rajongó vagyok*.*
7. Régen röplabdáztam.
8. Szeretem Miley Cyrus-t 
9. Egy csomó kék cuccom van mivel ez a kedvenc színem
10. Van egy One Direction-ös párnám.
11. Utálom a pókokat :/

2.
1. Melyik szereplőddel tudsz a legjobban azonosulni? Talán Daisy a főszereplő lány, mert néhány tulajdonságát magamról mintáztam.
2. Van példaképed?  Ha van ki az? igen van, Cher Lloyd
3. Mi a legnagyobb vágyad? Hogy találkozhassak az 1D-vel és a koncertjükön tombolhassak :D
4. Mi az amit legjobban szeretsz a One Direction-ben? Egyszerűen imádom őket, ahogy a rajongóikkal viselkednek és, hogy nem szálltak el maguktól, attól, hogy híresek lettek.
5. Mi a kedvenc színed? Kék :)
6. Mielőtt írni kezdtél, előtte mennyi ideig gondolkoztál azon, hogy te is belekezdj egy történet írásába? Nagyon sokat gondolkodtam míg kitaláltam:)
7. Ki a kedvenc énekesed vagy énekesnőd? Cher Lloyd, Miley Cyrus,
8. Mi a kedvenc állatod? Kutya :)
9. Milyen könyvet olvastál utoljára? A vámpírnaplók 5. részét :)
10. Ki a kedvenc tagod a One Direction-ből? Harry, de a többi 4 fiút is imádom :)
11. Van testvéred? Van hát egy öcsém :)

3. 
1. Kedvenc One Direction szám?
2. Fagyi vagy csoki ?:D
3. Hány éves vagy?
4. Más blogot is olvasol?
5. Van példaképed?
6. Kedvenc film?
7. Mennyi időt töltesz egy rész megírásával?:)
8.Szeretsz olvasni?
9. Magadról mintázod a főszereplődet? 
10. Van hobbid?
11. Mostani kedvenc szám?:) 

4. 

Az ötödik díjamat pedig köszönöm dreamrebelgirl -nek :) xx

 
1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek! 
4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés) 

1. Az 1D-nek hála sok más Directionerrel ismerkedtem meg:)
2.  Még nem voltam külföldön :/
3. El szeretnék menni egy Cher Lloyd koncertre
4. Barátnőmmel Londonban szeretnénk lakni.
5. Imádom a nutellát.
6. Szeretnék venni magamnak egy fehér converse cipőt. 
7.  Tegnap Liammel álmodtam  :O
8. Gossip Girl rajongó is vagyok.
9. Szeretem az édességet.
10. A kutyám reggel mindig felkelt, hogy vigyem le.
11. Nicki Minaj rajongó is vagyok :)

1.Miért kezdtél el blogot vezetni? Mert rengeteg blogot olvastam és kedvet kaptam hozzá :)
2.Milyen hobbikat űzöl? írok :)
3.Mikor hallottál először a 1D-ös srácokról? Februárban azt hiszem:)
4.Szerinted mennyire számít a külső,ill. a belső? A belső értékek mindig fontosabbak mint a külsők :)
5.Milyen jövő beli terveid vannak? Hát szeretnék Főiskolán tanulni utána pedig irány London :D
6.Mely országokban fordultál meg eddig életedben? Sajnos még nem jártam külföldön.
7.Mit gondolsz,melyik kategóriát képviseled a OneDirection rajongótáborban?Az Őrült,visítozós vagy a Higgadt rajongó típust? Higgadt vagyok és tudom magam kontrollálni :)
8.Hány éves vagy? 18:)
9.Milyen filmet láttál utoljára? LOL-t
10.Van példaképed?Ha igen,kicsoda? Igen Cher Lloyd :)
11.Jelenlegi kedvenc szám/klip? Cher Lloyd- Want U Back :)

3.  1.Van hobbid?
     2. Mióta vagy Directioner?
     3. Kedvenc zenéd? 
     4.  Van valami rendhagyó dolog, amit írás közben végzel ? 
      5. Kedvenc szín?:)
      6.  Ha látnál egy hullócsillagot mit kívánnál ?:)
      7. Mit csinálnál ha a One Direction-ös srácok szembe jönnének veled az utcán?
      8.  Van álompasid?:)
      9.  Hogy fogadod a rossz kritikákat ha kapsz a blogodra?
      10. Legnagyobb álmod?:)
      11. Olvasol más blogokat is ?:) 

   


1 megjegyzés: