2012. augusztus 10., péntek

~Díj

Sziasztok. Megkaptam a második díjamat aminek nagyon de nagyon örülök. köszönöm
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés)

1.  Kedvenc színem a kék.
2. Nagy Twitter mániás vagyok, szóval mindennap megtaláltok :)
3. Van egy kutyám akit imádok.
4. Most megyek 12.-be és eléggé félek tőle:/
5.  Külföldön szeretnék élni. Pontosabban Londonba:)
6. Nagy Cher Lloyd rajongó vagyok.
7. A Little Mixet is nagyon szeretem.
8. Mostani egyik kedvenc számom: Conor Maynard: Vegas Girl
9. Ha tehetem telefonról mindig olvasok valami blogot. 
10. Olyan hajat szeretnék, mint Eleanornak van:)
11.  Budapesti vagyok :)

2)
Kedvenc színed? A kék :)
Mit szeretsz a nyárban? Azt, hogy nem kell korán kelni, addig aludhatok ameddig szeretnék és, hogy nem kell tanulni nap mint nap:)
Ha egyszer egy ufó megtámadna mit tennél hogy ne szívja ki az agyad? Ez egy jó kérdés. Vagy elszaladnék tőle, vagy behúznék neki egyet :D
Megvéded a barátaidat? Persze, Nem szeretem ha a barátaimat bántják. 
Van kedvenc sportolód? ööö... nincs, nem vagyok valami nagy sportos.
Kedvenc filmed? Éhezők Viadala.
Ha egyszer adódna hogy találkozz egy hírességgel mit tennél? Jobb ha nem tudjátok:D
Szereted az állatokat? Imádom őket.
Ha igen melyik a kedvenced? Kutya.
Kedvenc tantárgyad? Ilyen nincsen az összes tantárgyat utálom :D
Van e második neved? Nincs 
3)
1. Miért kezdtél el írni?
2. Kedvenc One Direction szám?
3. Mi leszel ha nagy leszel?:D
4. Van mostani kedvenc számod?
5.  Ha kívánhatnál hármat, mi lenne az?
6. Ha mentor lehetnél az X-faktorban kiket karolnál fel?:)
7.Mióta vagy Directioner?
8. Kedvenc énekes/énekesnőd?
9. Kedvenc szín?
10.Vannak kedvenc blogjaid?
11. Ha 1 napra belebújhatnál egy híresség bőrébe, ki lenne az?
4)
Nekik küldeném :) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése