2012. július 28., szombat

~huszonkettedik fejezet

Sziasztok! Így szombat délután meghoztam az új részt. Tegnap új kinézet is lett remélem tetszik nektek. Köszönöm a kommenteket annyira jól esik őket olvasni. 7 komi és hozom a következő fejezetet! Jó olvasást!ű


Reggel ajtócsapódásra ébredtem és hamar meg is találtam a zajforrás okozóját vagy inkább ő talált meg minket.
-Aha! Tudtam, hogy itt vagytok!- kiabált Louis, miközben benyitott a szobámba. – Gyertek, ide srácok itt vannak- fordult hátra. Én Harryn feküdtem, ő pedig szorosan ölelt magához, nem tudom mikor másztam rá, de nem akartam felkelni.
-Jaj, haver, menj már ki – hallottam meg Harry rekedt álmos hangját. Ahogy ezt kimondta a többi három fiú is bejött.
- Kelljetek fel! Harry nekünk interjúnk lesz, Daisy neked pedig stúdiózás, ha jól tudom- szólt Liam.
-Bízd csak rám Liam- mondta Louis. Na, ez nem tetszik nekem. És igazam is volt, hirtelen Louis ránk ugrott. Szemeim egyből kipattantak.
-Felkelek, csak szállj le rólunk, eltörik a bordám- próbáltam kimenekülni alóla. Szépen nézhettünk ki én Harryn, rajtam pedig Louis. Végre kimenekültem és persze, hogy leestem az ágyról. Nagy nehezen feltápászkodtam és elmentem a fürdőbe. Rendbe szedtem magam röpke 20 perc alatt, de még mindig álmos voltam. Mikor visszamentem a szobámba Harry még mindig feküdt, de már Louis is ott volt mellette.
-Csak nem a híres Larry Stylinson?- kérdeztem vigyorogva.
-          De igen és most hagyj, magunkra kérlek- mondta Lou. Na, jó nekem ehhez korán van, szükségem van a reggeli kakaómra. A konyhában Liamék épp valami reggeli féleséget próbáltak összeütni.
-  Végre itt vagy- mondta Liam, Ben minket hívogatott egész este.ja és azt üzeni, hogy nagy bajban vagy, mert, hogy elszöktetek Harryvel.
-Remek, jó napom lesz, már érzem.- ültem le a konyhaasztalhoz.
-Kellett nektek ellógni- mondta miközben elém tolta a reggelit. Tojásrántottát csinált, de aranyos. 
- Hát igen, de egy unalmas nap után kell egy kis izgalom- meséltem neki, miközben elkezdtem enni.
- És ez az izgalom Harry?- kérdezte vigyorogva. Ekkor belépett a két fiú is a konyhába. Harry hátulról átkarolt és megpuszilt.
- Jó reggelt szépségem! –súgta a fülembe, amitől a hideg kirázott.
- Neked is- mondtam.
- Szóval mai program?- kérdezte Harry miközben helyet foglalt mellettem.
- Hát mi ma interjúra megyünk- beszélt Niall tele szájjal. 
- Elfelejtettem megírni a bónusz számomat!- ugrottam fel helyemről. 
- Nyugi, majd segítek, ha végeztünk az interjúval- nézett rám Harry. 
- Tegnap is ezt mondtad. 
- Jó, hát de olyan jól elvoltunk tegnap- mondta perverz mosollyal.
- Köszönjük, részleteket nem kérünk- szólt közbe Liam. Hamar megreggeliztünk a fiúk rendbe hozták magukat, vagyis csak Harry, mert a többiek már útra készen álltak. Eleanor is megjött csak a szokásos helyén volt a Starbucksban. Megbeszéltük, hogy amíg a fiúk interjúznak addig Eleanor elkísér a stúdióba és belehallgat a zenémbe. Ben már a kapuban várt minket.
-Ideje volt, később számolunk- mondta nekem, utána pedig bemutatkozott Eleanornak. Megkaptam a fejmosást, hogy Harry elcsavarta a fejem és így minden hülyeségében benne vagyok. Azért mert ellógtuk egy kicsit a melót? Egyáltalán nem rángat bele semmi rosszba, de Ben állandóan apáskodik felettem. Míg én a dalokat néztem át Eleanor twitterezett és azt mondta,hogy tőle is azt kérdezgetik, hogy Én és Harry hivatalosan is együtt vagyunk-e. Mostanában elhanyagoltam a rajongóimat, ezért el kell nekik mondanom. Bár fogalmam sincs,hogy fogják fogadni. Úgy döntöttem kirakok egy képet a mai napról.


                          " Készül az albumom! Nagyon izgatott vagyok! Itt van mellettem @EleanorJCalder. Azt mondta neki nagyon tetszik. "

-Héé Daisy! Ezek neked jöttek!- jött be Ben és átnyújtott egy rakás levelet. Kinyitottam és igen, sejtettem,hogy utálkozó leveleket kaptam. Bár volt köztük sima rajongói levél is.
- Én is kaptam ilyeneket régen, sőt van, hogy még most is küldenek- jött oda El. Elolvasta őket. – hú ez kicsit kemény. Nyugi, majd Harry lerendezi.
- Azért ez hihetetlen. Ezek olyanok mintha halálosan megfenyegettek volna. Mint például ez: „Idáig szerettelek, de mivel kavarsz a leendő férjelem utállak és kicsinállak! Puszi egy rossz akaró”- olvastam fel. – Még jó, hogy testőröm lesz.
- Nyugi, Daisy nem lesz semmi baj- nyugtatott El, de látszott rajta, hogy ő is megijedt ezektől egy kicsit. Ekkor megszólalt a telefonja. – Igen? Szia Paul. Kapcsoljuk be a TV-t most? Oké. Sietek.- fejezte be a beszélgetést. Gyorsan beráncigált Ben irodájába és bekapcsolta a TVt-t.- Talán ettől jobb kedved lesz- mosolygott rám és leült mellém. A fiúkat mutatták épp az interjún voltak.
- Nos Harry mindenki arról beszél, hogy szerelmes vagy. Igaz? Mesélj nekem a Daisy Crawforddal való kapcsolatodról. A rajongók aggódjanak, hogy már nem vagy szingli, vagy csak egy futó kapcsolat az egész?- kérdezte Harrytől a műsorvezető. A közönség síri csöndben figyelt. Engem is érdekelt mit fog mondani.
-Hát minden újság velünk van tele.Jó is hogy ezt megkérdezted. Elmondok mindent. Én meg Daisy együtt vagyunk, még nem tudjuk mi lesz velünk. Nagyszerű lány.
Tehát akkor Harry Styles és Daisy Crawford egy párt alkott- kezdett el tapsolni a közönség. – Gratulálok! – mondta kedvesen a műsorvezető

13 megjegyzés: